Először öcsém fogott neki a játéknak, először kiröhögtem, milyen játék ez, lándzsásokkal, meg kardforgatókkal kell bohóckodni. De azért kipróbáltam, mindig is bejöttek a stratégiai játékok. Így regeltem és a magam módján elkezdtemjátszani. Nyilván az elején az útmutatót bezártam, mondván az csak puhányoknak való, és tényleg, szerintem sokkal jobb ha a magunk bőrén tapasztalunk meg mindent, ha elakadnánk, arra meg ott a súgó. Az elején a viszonylag lassú termelést látva első benyomás a játékról: nekem bizony soha nem lesz nemesem, mennyibe kerül már:o Dehát minden kezdet nehéz alapon a kezdeti nehézségeket leküzdve, megtudtam mi az a farmolás (csupán nyersanyagszerzés céljából támadni egy falut), már csak katonák kellenek, és már is sok nyersanyagom lesz...háhá! Igen ám, de ahhoz barakk kell, ahhoz meg főhadiszállás. És a továbbiakban meglátjátok majd, hogy ez mindennel így lesz a fejlesztéseknél, mindennek köze van mindenhez.

Kezdetnek talán elég ennyi, a többiről később...

Szerző: qka5  2009.11.29. 17:44 Szólj hozzá!

Címkék: kezdet bevezeto kezdes

A bejegyzés trackback címe:

https://klanhaboru.blog.hu/api/trackback/id/tr981561250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása